امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

آخرین پست قبل از تولد امیر مهدی جون

1390/7/25 7:27
نویسنده : مامانی
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم . خوبی مامانی ؟  لبخند

عزیزم این آخرین متنی که قبل از تولدت دارم می نویسم .

مامانی ما از یک ماه پیش شمارش معکوس رو برای اومدنت آغاز کردیم ولی شما انگار نه انگار .

امیر مهدی جون ، من و بابایی از لطف همه دوستانی که ما رو از نظراتشون خوشحال کردند متشکریم ، و

از همین جا ازشون خواهش می کنیم برا سلامتی تو گل پسرم دعا کنن  . بای بای

 

                                                                                                                      

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تارا - سارا
25 مهر 90 9:02
چرا نمیای نی نی؟.... نمیدونی چندین نفر رو معطل و منتظر خودت کردی.....
عمه سمیه
26 مهر 90 7:29
هورااااااااااااااا، بالاخره داره انتظارها به پایان میرسه. آخ جون یک نی نی کوچولو داره میاد تو جمعمون. الهی قربون اون پاهای کوچولوت برم عمه. زودتر پاهای ناز و کوچولوت رو بذار توی این دنیا که فقط میخوام ماچ ماچت کنم
عمه سحر
27 مهر 90 17:49
سلام جیگرم.هممون بی صبرانه منتظره اومدنت هستیم.شمارش معکوس شروع شده.ایشاا... صحیح و سالم بیای قربونت برم
مهلا مامان آراد
30 مهر 90 21:06
تولدت مبارک کوچولوی خواستنی خیلی مبارکه
sare
1 آبان 90 18:45
اي بابا بدنيا اومد كه. چرا پست جديد همرا ه با عكسش رو نميزاري مامان تنبل... اون طفلك كوچولو كه همش لالاست و كاري به كار تو نداره...
آسمون ی ها
8 آبان 90 20:16
دعا میکنم تا الان زایمان نکرده باشی. آخه دلم میخواد لحظه زایمانت منو همسرم رو هم دعا کنی. ولی کاریش نمیشه کرد. اگه هم زایمان کردی موقع شیر دادن امیرمهدی ناز من و همسرم (که هم نام با پسر شما هم هست) رو هم دعا کنید. ایشالله قدمش نیک باشه و نامدار. مبارک باشه عزیزم امیرمهدی کوچولو همه امیرمهدی ها خیلی گلن. استثنا هم نداره. مواظب باش.
هدی
12 آبان 90 10:23
با تشکر از همه دوستانی که همیشه به ما سر می زنند .