امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

امیر خان ، بابا به فدات زود بیا ......

1390/7/13 8:32
نویسنده : مامانی
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابایی ســــــــــــلام

 

        امیرم ، تو آشیونه چشمام جای تو مونده خالی ، من اینجا به یادتم تو اونجا در چه حالی؟ 

                   گلکم ، شنیدم از مامانت ، تو خلوت تنهاییتون حال منو زیاد می پرسی ؟چشمک

 

زحال من اگر پرسی بجز دوری ملالی نیست ، ملالی هم اگر باشد تو خوش باشی خیالی نیست

 امیر مهدی جان ،من و مامانی بی صبرانه منتظر شنیدن صدای گریه دلنشین تو هستیم .

 

 

 

                                        "بابایی خیلی دوست دارمقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه سمیه
14 مهر 90 8:02
به به خوش بحالت امیرمهدی جون. اینجا همه اینقدر دوستت دارن که دارن برای گلباران کردن قدم های نازت لحظه شماری میکنن
عمه سمیه
19 مهر 90 8:18
مامانی و بابایی امیر مهدی جون. خدا رو شکر که این 9 ماه به سلامتی سپری شده و همه چیز برای اومدن پسرنازتون آماهده هستش شاید باورتون نشه اما من به حدی هیجان زده هستم که گاهی اوقات تمام تنم رو یک حس خاص فرا میگیره مامانی این روزا خیلی برات خاص و پر از خاطراته، این احساسات خوبت رو برای امیرمهدی نازت ثبت کن گلکم.
عزیزجون
24 مهر 90 17:46
پسر گلم ما همه منتظر اومدنت هستیم و داریم لحظه شماری میکنیم مغز بادامم