امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

دل نوشته های مامانی

1390/5/1 8:22
نویسنده : مامانی
426 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی جون سلام . عزیزم روزها داره تند تند میگذره و تو روز به روز بزرگتر میشی و من وجود نازنینت رو بیش از پیش حس می کنم پسر گلم امروز که این متن رو می نویسم شما ٦ ماهگیت تموم شده و وارد ماه ٧ شدی . عزیزم نمیدونی چه حس شیرینیه ، حس مادر شدن .

 آره پسر گلم این روزها با همه ی سختی ها و مشکلاتش ،زیبایی های خودش رو هم داره و من از تمام این دوران دارم لذت می برم و به تو و آینده ی نزدیکی که پیشمون خواهی اومد فکر می کنم .

بابایی هم به یادته و برای اومدنت لحظه شماری می کنه و گاهی اوقات که شبها بیکار میشه با وجود خستگی زیاد برای شما وقت میگذاره و با طراحی های خوشکلش وبلاگ شما رو خوشکل و ناز میکنه . Computer 

امیدواریم که برات مامان و بابای خوبی باشیم .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 3:05
سلام.مرسی از رای تون.تارا یرنده شد.جایزش هم اینه که عکسش تو صفحه اول نی نی ویلاگه.همون کلاه به سر... چه عجب بلاخره اومدی بنویسی.عکس سیسمونی یادت نره . بزار تو سایت...
عمه سمیه
8 مرداد 90 7:58
مامان هدی یکم زود به زود به وبلاگت سر بزن و برای پسمل ماه ما خاطره بنویس. چند وقته دیگه وقتی گل پسر بدنیا بیاد دیگه فرصت سر خاروندنم نداری ، چه برسه به مطلب نوشتن به بابا یاسرم بگو از حسش برای میوه دلتون بنویسه تا بعدا امیرمهدی با خوندنشون دلش شاد بشه گلم. بوس برای هر سه تاییتون