امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

یه روز زیبای دیگه

1390/4/20 11:20
نویسنده : مامانی
443 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ، امیر مهدی جون سلام . امروز با وجود اینکه خیلی کار دارم ترجیح دادم اول یه چند خطی برات بنویسم و بعد به کارهام برسم Computer آخه مامانی ، هفته آینده امتحان زبان دارم و حسابی باید درس بخونمانشاالله از هفته آینده که خیالم راحت شد بیشتر به وبلاگت سر می زنم .

عزیزم دوست دارم و برای در آغوش کشیدن و بوسیدنت لحظه شماری می کنم .Flower

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا - سارا
27 تیر 90 8:05
سلام هدی خانم.بلاخره شما هم پاتون به وبلاگ و وبلاگ نویسی باز شد.دیشب مامانت گفت که اسم نی نی تون امیر مهدیه و فهمیدم که اینم وبلاگ شماست.... مبارکه... هم امیر مهدی هم وبلاگ امیر مهدی. تنبلی نکن یه خرده بنویس.
هدی
27 تیر 90 9:55
سلام ساراجون . ممنون . آره من از وقتی که وبلاگ تارا رو دیدم وسوسه شدم که وبلاگ نویسی رو شروع کنم . چشم از این هفته که امتحان زبانم تموم شد ، تنبلی رو می گذارم کنار
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:47
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون - ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن دارید