امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

دل نوشته های مامانی

1390/6/23 21:44
نویسنده : مامانی
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونـــــــــــــــــــــــه مامان . niniweblog.com

عزیزکم امروز با هم رفتیم دکتر و خانم دکتر مجدد سونوگرافی کرد و من علاوه بر صدای تالاپ تولوپ قلبت

که زیباترین آهنگ زندگیمه ، تونستم ببینمت البته من از تصویری  که خانم دکتر می بینه خیلی سر در

نمیارم ولی خانم دکتر همه چیز رو واسم توضیح داد و اینکه شما درست و حسابی بزرگ شدی و یه

جورایی بیش ازپیش آماده شدی که بپری تو ببل مامان و بابا .

پسر نازم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی صبرانه مشتاق اومدنتیم .

                                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

maedeh
24 شهریور 90 1:06
آخی دوستش دارم وبلاگتونو آخه اسمش نی نی شما اسم همسر عزیزتر از جون منه. . . همه امیر مهدی ها جیگرن
عمه سمیه
24 شهریور 90 9:32
الهی قربون اون شکل ماهت برم من امیرمهدی جون همه اینجا بی صبرانه منتظرن که تو با قدم های کوچولوت به این دنیا، شادی رو مهمون دلهامون کنی عزیزم مامانی و بابایی که انصافا جای خودشون رو دارن آیسا هم بعد از تو ناقلا بیاد و دو تایی حسابی بترکونین
عمه سحر
27 شهریور 90 11:53
سلام وروجک عمهمنم بی صبرانه منتظرت هستم.هروقت مامانی میاد پیشمون شیکمشو(تورو)میبوسم.اگه بیای دیگه درسته قورتت میدم
عزیز جون
27 شهریور 90 11:55
سلام مغز بادومم.منو اقاجون هم بی صبرانه منتظره آمدنت هستیم تا از خنده هایت لذت ببریم
مامان تارا - سارا
28 شهریور 90 8:06
سلام. کاش این نی نیه شما زودتر بدنیا میومد تا حداقل یه خرده بیشتر بنویسی و از تنبلی درت بیاره. البته امیدوارم اون موقع بدتر نشه و بگی کار دارم و بچه نمیزاره و .... و خلاصه بهونه پشت بهونه.