امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

برگشتیم ...

1391/12/10 11:09
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی جونم سلام .

  خیلی وقته که نتونستم بیام به وبلاگت سر بزنم ، شاید بخاطر تنبلی من باشه یا شرارت های بیش از حد

شما و یا درگیری ها و کارهای روزمره ... .

  خدا رو شکر که پنجمین مروارید خوشکلت هم البته با کلی ناز و عشوه بیرون اومد .

خیلی پسر مودب و باحالی شدی . به محض اینکه از خواب بیدار میشی به من و بابایی سلام میکنی .

وقتی کسی وارد خونه میشه و یا شما خونه کسی میری مثل یه شاخ شمشاد به همه سلام میکنی .

خوشم میاد که روابط عمومی بالایی داری و با همه رابطه خوبی برقرار میکنی . ( از بابایی ارث بردی )

بزاریه کم هم از بدی هات بگم :خیلی کم اشتهایی و با هزار ترفند باید بهت غذا داد .

از در و دیوار بالا میری . میری روی مبل ها واز اونجا هم اپن آشپزخونه و الی آخر ...

لحظه ای ازت نمیتونم غافل بشم .

شوخی کردم عزیزکم تمام کارهات واسه ما شیرینه و تمام این لحظه های در گذر برامون خاطره میشه .

             به امید اون روزی که تمام این خاطرات رو برات تعریف کنم و خودت لذت ببری گلم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه سمیه
30 اسفند 91 23:53
عشق عمه، نفسم ، شاخ شمشاد من خیلی برامون عزیزی. همیشه برامون عزیز و دوست داشتنی هستی حتی وقتایی که داری شیطنت میکنی گل پسر
عمه سحری
2 فروردین 92 1:40
عمه فدات بشه که همش بهم میگی سحر نمیگی عمه.خیلی خیلی دوست دارم عمه.تو نفسی.مااااااچ
مهرسا
14 تیر 92 19:20
خیلی نازه.خدا ببخشه