امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

امیر مهدی نفس مامان و بابا

یه مـــامــــان ...

1391/3/8 19:22
نویسنده : مامانی
863 بازدید
اشتراک گذاری

                 سلام به همه دوستای گل وبلاگمون و سلام مخصوص به گل پسر نازم

ziba

عزیزم بعد از یک ماه و نیم تونستم بیام و به وبلاگت سر بزنم ، باور کن صبح تا شب مشغول انجام

دادن امورات جنابعالی هستم و دیگه وقتی برام نمیمونه :

١. تهیه غذاهای خوشمزه و جورواجور ( تخم مرغ - حریره بادام -پوره - سوپ -آبمیوه و...)176.gif

٢. توی این ماه هم که دیگه یه رورووک سوار حرفه ای شدی و دائم بایستی دنبالت باشم تا خدای نکرده

مشکلی پیش نیاد .

و........................................................................

عزیزم برای من مهم تو و سلامتی شماست .بلاخره ماهی یکبار قول می دم به وبلاگت سر بزنم و اگه

مثل الان پسرخوبی باشی و روزها بیشتر بخوابی منم بیشتر به وبلاگت سر می زنم .

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یسنا گلی
8 خرداد 91 12:49
قربونت برم که حسابی وقت مامانی را پر کردی و نمیزاری وقت آزاد داشته باشه البته من میدونم اینها بهانه مامانی واسه کم نوشتن تو وبلاگته.تو گلییییییییییییییییییییی
مامان یسنا گلی
10 خرداد 91 10:33
وایییییییییی خدا چه ناز شدی عسیسمممممممم.قربون چشات برم که اینهمه ناز نگاه میکنی. بوس واسه امیر مهدی جون
سارا-تارا
10 خرداد 91 15:58
سلام.مرسی عزیزم که به وب ما سر میزنی. ما هم خوشحال میشیم. چشم منم بیشتر به وبلاگتون سر میزنم. هر چند که شما ماه به ماه مطلب جدید میزاری و اگرم دیر اومدم چیزی از دست ندادم منم مدتیه سرم شلوغ پلوغه... خدا سلامتی بده! نی نی که شیر میدی برای ما دعا کن...
آسمونی ها
12 خرداد 91 15:53
سلام گل پسرت خیلی نازه ... درست مثل اسم قشنگش ... من عاشق اسمش هستم. بفرمایید خصوصی
عمه سحر
14 خرداد 91 10:48
واااااااااااای عمه چه عکسای نازی خیلی خیلی خیلی بانمک شدیشرمندم عمه جون به خاطره غیبت طولانیم با اینکه آخرای هفته میبینمت ولی اصلا غریبی نمیکنی وقتی میبینمت میخوام بخورمت بسکه با نمک شدی.
عزیز جون
15 خرداد 91 12:04
گل گلهاقربونت برم الهی خیلی عزیزی
سارا-تارا
24 خرداد 91 9:30
به به گل پسر استخر هم داره... آب تنی هم میکنه؟
عمه سمیه
27 خرداد 91 8:20
ای جونم. ببین چه جیگر خوردنی داریم ما. امیر مهدی جونم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم عمه. الهی قربون اون چشمهای نازت برم من. هدی جون امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه
عمه سمیه
1 تیر 91 8:55
نفس ترین ، خوشکلترین ، عزیزترین ، بانمک ترین پسر دنیا امیر مهدی جونمه. الهی قربون چشمای نازت برم من عزیز دلم